Xornada internacional en homenaxe ao Prof. Dr. Dr. h.c. D. Javier deVicente Remesal polo seu 70.º aniversario

Relacións entre a cienciaxurídico-penal española e a doutros paíseseuropeos e americanos

PROGRAMA

10.15 h Inauguración- D. Ernesto Pedrosa Silva. Presidente do Consello Social da Universidadede Vigo-Prof. Dr. Dr. h.c. mult. Diego-M. Luzón Peña, co-Director da Xornada e Presidente de honor FICP10.20 h 1ª Mesa A ciencia penal española actual e a súa relación coa alemá e a latina, europea e iberoamericana. Aportacións do homenaxeado-Prof. Dr. José Manuel Lorenzo Salgado. Catedrático de Dereito Penal,Universidade de Santiago de Compostela-Prof. Dr. Carlos Martínez-Buján Pérez. Catedrático de Dereito Penal,Universidade da Coruña-Prof. Dr. Ángel Sanz Morán. Catedrático de Dereito Penal, Universidadde Valladolid. Patrono FICP-Prof. Dra. Anabela Miranda Rodrígues. Prof. Catedrática de DereitoPenal, Universidade de Coimbra (Portugal).-Prof. Dr. Enrique Peñaranda Ramos. Catedrático de Dereito Penal,Universidad Autónoma de Madrid. Patrono FICP-Prof. Dr. Luís Greco. Catedrático de Dereito Penal, UniversidadeHumboldt Berlín (Alemaña), Patrono FICP-Prof. Dr. Jürgen Wolter. Catedrático emérito de Dereito Penal, Universidade Mannheim (le a súa intervención o Prof. Dr. Dr. h.c. mult.Miguel Díaz y García Conlledo, Catedrático de Dereito Penal da Universidad de León. Patrono da FICP)

11.30 h Pausa

11.45 h 2ª Mesa
O papel do Prof. de Vicente Remesal no estado actual da ciencia penal e as relacións internacionais nela-

Prof. Dr. José Manuel Paredes Castañón. Catedrático de Dereito Penal,Universidade de Oviedo. Patrón FICP-
Profs. Dras. Inés Olaizola Nogares/Maria A. Trapero BarrealesCatedráticas de Dereito Penal da Universidad pública de Navarra e daUniversidad de León. Patronas FICP-
Profs. Dres. Mirentxu Corcoy Bidasolo/Víctor Gómez Martín.Catedráticos de Dereito Penal da Universitat de Barcelona. PatronosFICP
Promotores do Libro-Homenaxe e desta Xornada:-
Profs. Dres. Marta García Mosquera/Virxilio Rodríguez Vázquez. Profs.Titulares de Dereito Penal da Universidade de Vigo-
Profs. Dres. Dres. h.c. mult.: Diego-M. Luzón Peña/Miguel Díaz yGarcía Conlledo. Respectiv.: Catedrático emérito de Dereito Penalda Universidad de Alcalá (Madrid), Profesor Honorario (2006) daFacultade de Dereito da Universidade de Vigo e Presidente de honor daFICP/ Catedrático de Dereito Penal da Universidad de León, ProfesorHonorario (2022) da Facultade de Ciencias Xurídicas e do Traballo daUniversidade de Vigo e Patrono da FICP.

13.00 h Entrega solemne do Libro Homenaxe ao Prof. J. de Vicente Remesal

13.05 h Discurso de contestación-
Prof. Dr. Dr. h.c. D. Javier de Vicente Remesal. Catedrático de DereitoPenal da Universidade de Vigo e Presidente da FICP

14.05 h Clausura da Xornada-